Wygeneruj pomysły na newsletter

Newsletter to potężne narzędzie dla biznesu online. Planując rozwój biznesu na poważnie, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy komunikacja w mediach społecznościowych na pewno spełnia w 100% swoją funkcję i dociera do wszystkich osób w mojej sieci? A może jest tak, że algorytmy coraz gorzej wyświetlają Twoje treści, zmuszając Cię po cichu do zainwestowania w reklamy?

Dlatego z całego serca polecam Ci założenie newslettera, jeżeli jeszcze go nie masz.

Tym sposobem możesz dotrzeć bezpośrednio do skrzynki mailowej osób z Twojej społeczności i wysyłać lepiej dopasowane treści. Jest to też forma bliższej komunikacji, ponieważ w mediach społecznościowych komunikujesz do wszystkich, w tym do Twoich potencjalnych klientów, a w ramach newslettera wysyłasz wiadomości tylko do tych, którzy zadeklarowali zainteresowanie Twoją marką i Twoją ofertą.

Niezależnie od tego, czy masz  już newsletter, czy dopiero myślisz o założeniu go, zastanów się, czy któreś z poniższych zdań Cię dotyczy:

Nie masz newslettera, bo blokuje Cię brak pomysłu na treści, które można by w nim komunikować.

Masz newsletter, ale nie wiesz, jak zadbać o regularnie wysyłane maile, aby były one ciekawe dla odbiorców.

Masz newsletter, masz nawet dostęp do banku pomysłów na treści, jednak do tej pory nie udało Ci się z nich systematycznie korzystać.

Masz newsletter, wysyłasz regularnie maile, ale szukasz dodatkowej inspiracji na treści interesujące Twoich Klientów.

Jeśli któreś z tych zdań pasuje do Twojej sytuacji, czytaj dalej.
Mam coś dla Ciebie!

Bardzo często słyszę lub czytam w sieci, że tym, co blokuje przedsiębiorców przed założeniem newslettera, jest brak pomysłów na treści. „O czym mam pisać?”, „Nie mam tyle pomysłów, może na kilka wiadomości, ale na pewno nie na regularnie wysyłane newslettery!”, i tak dalej, i tak dalej…

Zaczęłam zastanawiać się, skąd ten problem, przecież w internecie są różne banki pomysłów, można spokojnie z nich skorzystać.

A potem pomyślałam o co najmniej kilku plikach, które mam na dysku, które zawierają banki pomysłów na treści do mediów społecznościowych… których nie używam, bo tworząc plan contentu, zapominam, że one tam na mnie czekają… Znasz to?

Tutaj narodził się pomysł: gdyby te treści zebrać, podzielić na mniejsze części i wysyłać mailowo, jako regularną inspirację do tworzenia wartościowego newslettera?

Oto moja propozycja dla Ciebie:

Wystarczy, że zapiszesz się na mój newsletter,
a pierwsze 5 inspiracji wpadnie do Twojej skrzynki już za kilka minut!

.